پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ |۲۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 3, 2024
گوترش

حوزه/ وزیر خارجۀ رژیم صهیونیستی، در اقدامی عجیب، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل را عنصر نامطلوب خواند و اعلام کرد او حق ورود به سرزمین‌هایشان را ندارد.

به‌گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، کاتز، وزیر امور خارجۀ اسرائیل، روز چهارشنبه در اقدامی وقیحانه گوترش را متهم کرد که وی صریحاً حملات موشکی ایران به اسرائیل را محکوم نکرده است؛ البته این سیاست‌های صهونیست‌ها زیاد جای تعجب ندارد و بنابر گزارش الجزیره، آن‌ها در طول جنگ غزه همواره از رویکرد سازمان ملل شکایت کرده‌اند.

کاتز طی پیامی مستأصلانه در ایکس نوشت: هرکسی که نمی‌تواند به‌صراحت حملۀ شنیع ایران به اسرائیل را محکوم کند، همانطور که تقریباً همه کشورهای جهان این کار را نکرده‌اند، لیاقت پا گذاشتن در خاک اسرائیل را ندارد(!)

امروز هم در نشست فوری سازمان ملل خبرنگار الجزیره ضمن تأکید بر اینکه بسیار غیرعادی‌ و نادر است که دبیرکل سازمان ملل از ورود به کشوری منع شود، نوشت: وقتی از گوترش دربارۀ غدقن شدن ورودش به اسرائیل پرسیدم، اظهار نظری نکرد.

گفتنی است نشست فوری سازمان ملل هم از طرف ایران در پی جنایات اخیر صهیونیست‌ها در لبنان و هم بنا به درخواست رژیم صهونیستی در پی حملات تلافی‌جویانۀ ایران برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha